Kérdése van? Hívjon minket! +36-70/157-8626

Email marketing

E-Mail marketing, amiben sokan nem hisznek, pedig van létjogosultsága!

A profi és nagy cégek is használnak email marketing rendszert, te miért agynád ki?

Az E-mail ingyenes, nem kér kenyeret, se pénz, csak időt és feliratkozókat.

Sokan szkeptikusak ezzel a platformmal, de valljuk be, szinte mindenhova email cím kell a regisztrációhoz, feliratkozáshoz, kapcsolattartáshoz. Használjuk ki együtt a benne rejlő lehetőségeket! 

Ha komolyan gondolod a vállalkozásod marketingjét, akkor email marketingezned kell.

E-mail marketing, miért jó?

Mert ez egy ingyenes merketing eszköz a vállalkozásod számára. Az ajánlat addig ott marad a beérkező levelek között amíg törlésre nem kerül. 

Folyamatos kapcsolattartás a potenciális ügyfelekkel. Ápolni kell velük a kapcsolatot, hogyha épp szeretne egy terméket és az megtalálható nálad akkor először te fogsz az eszébe jutni, így téged keres fel és nagy az esély, hogy a folyamatos kommunikációnak köszönhetően nálad fogja megrendelni.

Egyszerűen kell az oldaladon egy jó csalinak lennie, amivel feliratkoztatot az ügyfelet. A feliratkozással már az első lépést meg is nyerted, a figyelmét, ugyanis ez azt jelenti, hogy érdekli az oldalad, a tartalmak amiket publikálsz, a terméked, amit árulsz. Ezután már csak terméket, tartalmat, szolgáltatást kell a feliratkozók felé publikálni. A feliratkozó a potenciális ügyfél/vásárló, mert őt érdekli amit kommunikálsz felé.

Lehet hogy nem fognak egyből vásárolni vagy szolgáltatást igénybe venni, de ha folyamatosan olvassák a leveleidet és figyelemmel kísérik a vállalkozásodat, akkor számíthatsz arra, hogy felkeresnek téged!

Hogyan kell Email marketinget felépíteni?

Első lépés, rendszeres heti 2-3 hírlevéllel, ahol bemutatod mindig az új termékeket, részletes leírásokat közölsz a termékedről, blogbejegyzéseidre hívod fel a figyelmet, aktuális promóciókra hívod fel a figyelmét, vagy személyre szabott ajánlatot teszel. Így folyamatosan fenn tudod tartani az érdeklódést, hogy nézzen rá az oldaladra, mert mindig várja őt valami.

A másik lépés egy jól felépített követő marketing rendszer, ami egy email sorozat, melyet megadott tartalommal előre fel kell tölteni, meg kell írni és időzíteni kell. Így az ügyfél az automatikának köszönhetően időközönként újra és újra kapja az értesítést, hogy a figyelem megmaradjon. 

Harmadik lépés a remarketing, azaz mikor az ügyfél már vásárolt és egy bizonyos idő elteltével email formájában megkeresed. Kérsz tőle egy értékelést a termékről, szolgáltatásról. Mondja el a véleményét. Valamint ha tartós fogyasztási cikket ráulsz akkor egy hónap múlva mehet neki egy link, hogy most újra meg tudja a linken keresztül rendelni a terméket. Illetve, ha szolgáltatást nyújtasz, pl.: fodrász, masszőr, autó kozmetika, vagy bármi, amit rendszerességgel igénybe tudnak venni. Így a vevő érzi, hogy foglalkozva van vele. Ezt egyszer kell jól beállítani és teszi a dolgát. 

 

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy az email marketing a hirdetésekkel ellentétben ingyenes. Hirdetésnél a kattintás vagy megjelenés (platform függő) után kell fizetni. Ellenben az email ingyen van, csak a kezdeti erőt kell beletenni, de akkor nagyon, aztán szépen elkezd dolgozni a gépezet, ahogy jönnek a feliratkozók, vásárlók, úgy egyre hatékonyabb az egész.

 

Hozzuk ki együtt vállalkozásodból a maximumot az Email erejével!

 

Kérj ajánlatot tőlünk ide kattintva vagy vedd fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén: info@laczoconsulting.hu vagy +36301626281