Kérdése van? Hívjon minket! +36-70/157-8626

Weboldal, webáruház

Van egy ötleted és szeretnél rá egy weboldalt vagy egy online webshopot?

Mi meg tudjuk neked valósítani amire vágysz, mindezt az UNAS rendszer segítségével.

Miért az UNAS?

2003 óta működnek, ez nem kevés! Volt idejük lefejleszteni azt a rengeteg funkciót, amit tud ez a komplex rendszer. Az UNAS egy bérelhető program, melyet nagyon sok külső integrációval elláttak, pl.: fizetés, szállítás, számlázás, ügyvitel, ERP, CRM, ügyfél chat, statisztika, árösszehasonlító, marketing eszközök, hírlevél küldés, ÁSZF, csomagautomata, csomagpont, AI és még lehetne sorolni, több mint 150 integráció! 

2018-óta foglalkozunk webáruházakkal, 2019-óta pedig UNAS rendszerekkel, látjuk a fejlődést, látjuk benne a potenciált és azt is, hogy mennyire átlátható a rendszer és könnyen kezelhető. Persze itt értem az alapvető folyamatokat, amit a tulajdonos vagy felhasználó napi szinten használ, minden egyéb beállítást kérésre elvégzünk mi vagy megtanítjuk. 

Induljunk az alapoktól!

Tehát a rendszerben minden adott, tudunk előfizetni tárhelyre, tudunk igényelni domaint, SSL tanusytványt, majd ezután igényelhetünk tartalomkezelőt (CMS) vagy webáruházat. A tárhely 3 verzióból áll, ALFA, BETA, GAMMA; ennek kiválasztása attól függ mekkora rendszerre van szükségünk, mennyi adatot, képet és egyéb dolgokat kell majd rajta tárolni. Ezután van egy ellenőrző rendszer ahol ki tudjuk választani milyen végződésű legyen a domain (.hu, .com, .eu, stb...) itt egyből le is tudjuk foglalni és előfizetni rá. Majd következik a weboldal vagy webshop.

Ha egy egyszerű oldalt szeretnél akkor tartalomkezelőt (CMS) kell igényelni. Ez egy webáruházhoz hasonlító rendszer, de működésében teljesen más. Ez nem egy webshop, ez egy weblap, amit nagyon igényesen saját ízlésre lehet szabni. (Böngészd át a mi oldalunkat ahol vagy, mert ez is  UNAS alapokon működik.) Lehet bele tenni korlátlan tartalmat, rengeteg képet megjeleníteni, bannereket kitenni, hírlevél funkciót használni, közvetlen üzenetküldési (űrlap) lehetőséget betenni. Majd mindezt külső, integrált kapcsolatokkal összekötni, gondolok itt google, facebook és társai. 

Viszont ha webáruházat szeretnél akkor ugyan az a felépítési rendszer egészen a domain kiválasztása végéig. Ezután nem tartalomkezelőt kell igényelni, hanem webáruház rendszert, amiből három közül lehet választani, igénytől függ mi kerül kiválasztásra. Nyilván az alap rendszer nem tudja azt amit a legnagyobb, de ez igény függő. Lehet nincs is szükség a legnagyobb rendszerre, mert elég csak az alap, ha mondjuk egy olyan webshopot csinálunk, melybe pár termék jelenik meg. 

Pár példa a STANDARD funciók közül: 

  • Könnyen kezelhető admin felület
  • Ügyfélszolgálati támogatás
  • SSL tanúsítvány
  • Felhasználó és jogosultságkezelés
  • Beépített választható kinézetek
  • Alapvető webáruház funkciók
  • Keresőoptimalizálás, SEO
  • Szállítási és fizetési módok kezelése
  • Megrendelés státusz kezelés
  • Adatbázis export/import
  • 10 fotó termékenként
  • Korlátlan kategória mélység
  • +500MB tárhely
  • Korlátlan számú tartalmi oldal
  • Űrlap, blog, landing page kezelés
  • Beépített hírlevél küldő

Valamint pár példa a PREMIUM funciók közül: 

  • STANDARD csomag összes funkciója
  • 30+ szállítási és logisztikai integráció
  • 40+ integrált fizetési megoldás
  • 30+ kiépített számlázó kapcsolat
  • 20+ külső marketing rendszer
  • Adatexport 100+ portál felé
  • Szinkron külső rendszerrel, API
  • Intelligens marketing funkciók
  • Kupon, pontgyűjtés, kedvezmények
  • Cross-sale, Up-sale, Ajándéktermék
  • Több nyelv és deviza
  • Raktárkezelés
  • Termék paraméterek, összevonás
  • Szűrés, összehasonlítás
  • Vásárló csoportok
  • Szállítási területek

 

A VIP-t már nem is mutatom, mert az már tényleg a non plus ultra. Arra jobbára a hatalmas webshopoknak van szükség. De ha valaki azt szeretné, akkor az lesz megrendelve. Amit a vevő szeretne!

Ami még jó, hogy választhatod, hogy ezt az egészet együtt csináljuk végig és így látod a folyamatokat, megérted a működést, bele látsz a kulisszák mövé. Vagy kérheted, hogy csináljuk meg mi helyetted és neked csak a fontosabb dolgokban kell dönteni. Végül az alapvető dolgokat (beérkező rendelések feldolgozása, számlázás, hírlevél, termék módosítás, stb...) megtanítjuk a rendszert használóknak.

Na de menjünk is tovább!

Nem csak létrehozzuk oldaladat, hanem ha szükséges karbantartjuk, segítünk a jövőben bármilyen kialakuló probléma vagy változtatás orvoslásában!

Illetve ha már van valamilyen UNAS rendszered akkor segítünk optimalizálni, helyretenni, ha valami nem működik vagy nem egyértelmű.

Tanácsadással is foglalkozunk, így kérdés esetén állunk rendelkezésre.

Tehát bármilyen problémád van, mi megoldjuk, legyen az szállítás, termék feltöltés, fizetési módok, kupon, megrendelési státuszok, termékkategória, stb...

 

Sok a terméked és nem akarsz vagy nincs időd a feltöltéssel foglalkozni? Feltöltjük helyetted és ha kell rendszeresen karban is tartjuk! Kérj ajánlatot webshop termékfeltöltésre tőlünk.

 

Szóval ha kérdésed van írj nekünk vagy kérj ajánlatot egyszerűen. Töltsd ki az űrlapot (kattints ide) vagy írj mailt: info@laczoconsulting.hu

Inkább telefonálnál? 

Weboldal, webshop, online marketing: +36301626281